Wow. My last post was Nov 30 2009. Its already Mid June 2010. Time flew too fast eh? Dont know why i feel like writing again :)
Tapi janggal la rasenye nak menulis. Dah lame tak mengarut di blog sendiri. Kalau tak duk asrama mmg banyak dah mengarut di sini hehe. Speaking of which, dah tak lame dah nak abis sekolah! Nak yahoo ke nak boo hoo? You pick. Dua2 pun ade.
*secara jujur nya agak yahoo kerana boleh keluar drpd kepompong itu. hee.*
Tetapi. Walaupun aku duduk dari Apr 09 sampai la akhir tahun ni hopefully. Tak sampai pun 2 tahun. Tapi I can tell that it has been a big part of my life. Aku belajar adapt to a whole new environment. And Im proud to say that I did well. If u ask me now whether I like staying there I wont say I love it but its a decision I did not regret. That place taught me a lot.
Yes, it restricts me to do what I love, what Im passionate of. For instance, dulu2 mase free time I would paint, I would draw, write poems (cliche I noe), ambik gambar, learn new songs on guitar,hang out with friends at the mall. Tapi kat sane agak restricted. Sebab everything is based on routines. So its as though u're given a box to live in and u just hv to think outside of it.
No, I would never stay there for a longer time. I think my short duration of staying is perfect timing. Perfect for me to rasa what it feels like to stay in a hostel and berdikari for a period of a year and a half. Tapi cukup lah stakat tu.
To sum it up, aku rasa hidup high school aku agak menarik la. Dari Form 1-3 di sekolah biasa yg sgt cemerlang (dah kuar baru sedar amatlah excellent skola tu ya), to 4 months in sekolah cemerlang juga di KB tapi aku masuk kelas last sebab nak amik LK (agak menyesal), to now in hostel. From an insecure,penakut girl mase kecik2 sampai skrg aku confident gile bebs. HAHA. Tak takut weh skarang. Aku amat berterima kasih terhadap diri sendiri krn berjaya mengharungi 3 diffrent schools with very diff environments. Hopefully aku akan do well in college kelak dan berjumpa circle of friends yg lebih menarik.
banyak la pulak mengarutnye. hihi. peace.
No comments:
Post a Comment